My Stalker.. Haha

Thursday, January 28, 2016

Busy, Busy, Busy!

Assalamualaikum. Masa nak dekat maghrib juga la aku nak update blog. Haha. Whatever! nak update juga!

Tahun ni memang tahun yang paling busy. Busy dengan apa? busy dengan homework, assignment, aktiviti sekolah dan seangkatan dengannya. Mana tak nya kalau asyik nak tangguh kerja je. Padan muka aku! Haha. 

Finally, aku dapat siapkan assignment ICT aku yang last date dia 30/1 ni. Kalau after tarikh tu cikgu kata cikgu stay terima lagi. Padahal aku dah siap dah semua cuma nak masukkan video dekat dalam powepoint je yang jenuh nak masuk and semuanya dah settle! Alhamdulillah. 

Aku harap aku punya pelupa ni tak berterusan lah. Haha! sebab aku ni kadang-kadang nyanyuk mengalahkan orang tua. Doakan aku supaya tak asyik lupa je. Aamiin. Hahaha

Okay, sebenarnya saja nak main taip-taip ni. Dah lama tak taip dekat blog aku ni. Sekali- sekala kaannnn ~~~ ok bye! Selamat menunaikan solat maghrib!

No comments:

Post a Comment